Hírek

< Előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Következő >

WoW rekord

2005-03-23 22:25:52

A World of Warcraft újabb rekordjáról számoltak be a legnagyobb játékmagazinok az elmúlt héten. Az mmogchart.com oldal, amely folyamatosan figyelemmel kíséri a MMORPG-k statisztikáit, márciusi jelentésében a harmadik helyen említi a Blizzard sikerjátékát. tovább...

Látogatás a Civil Rádióban

2005-03-18 18:46:02






A Civil Rádió "Nem kell mindig kaviár" című adásának vendége voltam március 16.-án. Itt elsősorban az Elekronikus Játékkultúra Magyarországi Egyesülete és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat közös kampányáról, illetve a játékok veszélyeiről beszélgettünk a műsorvezető Lampi Ágnessel. A beszélgetés letölthető innen!
tovább...

GDC - GTA:SA vs. HL2

2005-03-16 14:13:33

Mindeddig leginkább a legjobb játékokat kitüntető díjakról, elismerésekről számoltunk be, azonban a GDC - Játékfejlesztők konferenciája nem várt meglepetést hozott egy igazi botrányjátéknak, amelyet sokan a díjazottak közé vártak volna. Ez pedig nem más, mint a Grand Theft Auto San Andreas, amely a tavalyi év egyik legkedveltebb szoftvere volt. Három kategóriában kapott jelölést: a legjobb írás, a legjobb játék, illetve a legjobb technológia, amelyet azonban mindhárom esetben a Half-Life 2-nek ítélt a zsűri. tovább...

Konzol warez az Egyesült Államokban

2005-03-16 14:12:29

Az Egyesült Államokban minden ötödik videojáték-konzol tulajdonos játszik valamilyen kalóz-szoftverrel - derült ki a Macrovision nevű cég felméréséből. A PC szoftver-biztonsággal foglalkozó cég 6000 X-Box illetve PlayStation 2 tulajdonosot kérdezett meg, és eredményeik alapján az illegális példányok felhasználóinak háromnegyede szélessávú Internet, illetve peer-to-peer rendszerek segítségével jut a játékokhoz. Az kalózmásolatok mindössze 21 %-a kerül CD-n a játékosokhoz. tovább...

A Blizzard lépései a virtuális gazdaságok kialakulása ellen

2005-03-16 14:11:18

A level up március 8.-i adásában többek közt a valós hatásokkal bíró virtuális gazdaságokról is beszélgettünk meghívott vendégünkkel, Rab Árpáddal. A Blizzard azonban úgy tűnik nem szívesen épít a World of Warcraft értéktárgyainak bizniszére: nem kevesebb mint ezer felhasználót száműzött ugyanis szervereiről, akik a játék aranyait kínálták valós pénzért cserébe. Az úgynevezett "farming" ebben az esetben abból állt, hogy a játékosok az Ebayen árusították összeharácsolt virtuális vagyonukat. tovább...

1848 - az Oktatási Minisztérium első lépései az Edutainment felé

2005-03-16 14:09:58

Ingyenesen letölthető az 1848! A Hydrogame által egy éven át fejlesztett stratégiai játékot az Oktatási Minisztérium vásárolta meg mintegy 9,8 millió forintért, majd - egy héttel az 1848-as forradalom évfordulója előtt - a nagyközönség számára is elérhetővé tette. Az ingyenes játék mellett figyelemre méltó a Magyar Bálint oktatási miniszter által szignált ajánlás, amelyben a hagyományos tanári előadás, illetve az érdemjegyért történő számonkéréssel szemben a személyes élmény jelentőségét emeli ki a legmaradandóbb tanulási formaként. tovább...

Gorky - ECG 4. hely

2005-03-16 14:08:30

Két hete a level up vendége volt, egy hete izgultunk érte, és úgy tűnik megérte: Gorky a magyar cybersport történetében először ért el negyedik helyezést nagy, nemzetközi versenyen: az European Cybergames Starcraft versenyében. Jövő héten pedig reményeink szerint újra látjuk a level upban, egy friss élménybeszámolóval, illetve egy még izgalmasabb élő mérkőzéssel! Addig is: gratulálunk Gorky! tovább...

Game on - Chicago

2005-03-09 10:57:25

A Chicagoi Tudományos és Ipari Múzeum ad otthont a "Game On" című vándorkiállításnak, amely a szeptemberig lesz látogatható a városban. A "Game On" több mint száz a helyszínen játszható videojátékkal illusztrálja a videojátékok fejlődését mind művészi, mind technikai szempontból. A kiállítás célja bemutatni a videojátékok jelenségét, illetve kultúra-alakító szerepét az egész világon! tovább...

Kishal - nagyhal

2005-03-09 10:56:45

Nemrégiben az Ubisoftot féltettük a nagyhalnak tartott Electronic Artstól, most úgy tűnik a kishal is falatozni kezdett. A Ubisoft ugyanis azt tűzte ki céljául, hogy 2010-ig megduplázza a vállalkozás méretét. Ennek első lépéseként szerződést kötött a Microids Canadával, melynek értelmében a Microids ötven alkalmazottját integrálták az Ubisoft montreali stúdiójába. A megegyezés nem szól a Microids jelenleg folyó projektjeiről, sem pedig a már készen lévő anyagok szerzői jogairól. tovább...

E10+

2005-03-09 10:55:59

Új hír a játékok értékelését végző ESRB háza tájáról: a szervezet múlt héten vezette be értékelési rendszerben az E10+ jelölést, amit animált erőszakot tartalmazó vagy szuggesztív témát feldolgozó játékoknál alkalmaznak. Ezt a kategóriát alkalmazzák majd például extrém töréseket tartalmazó autóversenyes játékoknál, illetve rajzfilm-figurák, animált szuperhősök szerepeltetésével készült verekedős és platform játékoknál. Mivel az ESRB-nek fontos, hogy jelzéseik egyszerűek és közérthetőek legyenek, közel egy évet szántak arra, hogy felmérjék a szülők igényét az új jelölés bevezetésére. tovább...

Gorky az ELTE-GPS Brood War Professzionális Liga győztese

2005-03-06 21:10:51

A WCG selejtező tavalyi győztese, a március 1.-i level up vendége, Gorky nyerte az év első magyarországi Brood War tornáját. A GPSBW ifjú győztese a CeBiTen megrendezésre kerülő European Cyber Gamesre is meghívást kapott, ahol a Starcraft BW versenyszámban ő képviseli országunkat! Sok sikert kívánunk neki!



Az ELTE-GPSBW izgalmas, nem várt fordulatokkal teli eseményét az interneten is közvetítették, illetve folyamatos beszámolókat olvashattunk az sc.replays.hu oldalon is. A GPSBW sorozat legközelebbi állomását április 30-án tartják.


Az ELTE-GPSBW további helyezettjei... tovább...

Az elbűvölő Mortal Kombat és az elhagyatott gyerekek

2005-03-02 10:14:44






A Mortal Kombatot kiadó Midway 115 millió dolláros veszteséggel zárta 2003-at, de a múlt évben már csak 20 millió dollár mínuszt mutatott a mérlegük. Mindezt az NBA Ballers, a Midway Treasures, illetve a különösen sikeres Mortal Kombat: Deception játékokkal érték el. (forrás: Filefront)



A minap azonban újabb nem várt fejlemény következett be: néhány fiatal korú fiú ugyanis a játékban szereplő Baraka pengés kivégző mozdulatait felhasználva gyilkolt meg egy 14 éves gyereket. A brutális gyilkosság után a holttestet egy folyóba dobták. (Forrás: RTL Klub online) tovább...

Ez itt a reklám helye?

2005-03-02 09:19:47

Reklámok már a videojátékokon belül is? Sokakat kiver a hideg veríték ha csak rágondolnak a filmek legizgalmasabb pillanataiban berobbanó reklámblokkra a kereskedelmi televíziókban. Úgy tűnik, hamarosan az MMORPG játékokon belül sem lesz nyugtunk tőlük. Az Anarchy Online című online szerepjátékot fejlesztő svéd Funcom ugyanis bejelentette, hogy exkluzív szerződést kötöttek a reklámokat gyártó, new yorki székhelyű Massive Incorporated-del. tovább...

Game over - Troika

2005-03-02 09:14:26






Újabb játékgyártó műhely zárta be kapuit a múlt héten - ezúttal a Troikától búcsúzhatunk. A játékfejlesztő csapatnak olyan alkotásokat köszönhetünk, mint a legendás poszt-apokaliptikus környezetben játszódó szerepjáték, a Fallout második része, a D&D hagyományaira épülő Temple of Elemental Evil, illetve a tavalyi év egyik legjobb szerepjátékaként aposztrofált Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Sajnálatos módon azonban a szakmai sikerek nem voltak elegendőek ahhoz, hogy a Troika nyereséges legyen, így a műhely feloszlott, a munkatársak pedig más játékfejlesztő cégeknél kaptak állást.
tovább...

Minisztériumok a látáskárosultakért

2005-03-01 23:09:06

414 látássérült nyert informatikai eszközöket az IHM pályázatán - derült ki ma délelőtt Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter, illetve Göncz Kinga ifjúsági, családügyi, szociális és esélyegyenlőségi miniszter közös sajtótájékoztatóján.


Támogatásban minden - formai hibáktól mentes - pályázat részesült, összesen 131,1 millió forint értékben! Az elnyert eszközök - számítógépek, szkennerek és szövegdigitalizáló szoftverek, képernyőolvasó- és nagyító szoftverek kiszállítása 2005 áprilisában fejeződik be.

tovább...

2020 - A gáz birodalma

2005-02-23 23:38:12

"Magyarország jövőképe 2020-ig" Vita. Február 11. Budapesti Corvinus Egyetem.

Mikor sorra érkeztek a nagyszerű gondolkodók, kiváló kutatók, szónokok, tanárok, gyermeki öröm lett rajtam úrrá: A tudomány, a politika, és az üzleti élet képviselőit már régóta szerettem volna így, egy asztalnál látni. Amolyan "bölcsek tanácsát" láttam bennük, akik itt végre megoszthatják egymással és velünk, mi az amit tizenöt év múlva reálisnak tartanak. tovább...

A WoW szép új világa - SPAM és online kaszinók nélkül

2005-02-23 10:18:34

Aki azt hiszi, hogy a virtuális világokban nem találják meg a való élet kellemetlenségei, nagyon téved! A World of Warcraft játékosok ugyanis arról panaszkodtak a napokban, hogy gyakran kapnak kéretlen reklámüzeneteket a játék belső chat csatornáján. Gyakorta előfordul, hogy a felhasználók virtuális kaszinókat kezdenek üzemeltetni, ahol arra bátorítják játékostársaikat, hogy tegyék kockára kalandozásaik során összegyűjtött értékeiket. tovább...

Film- és játékipar - egy idilli kapcsolat romlása

2005-02-23 10:17:27

Meggyengült a játék- és a filmipar eddig gyümölcsöző kapcsolata - olvashattuk a New York Times oldalán. Korábban a játékfejlesztők bevett szokása volt, hogy a saját dédelgetett projektjeik mellett, biztos jövedelemforrás gyanánt vállalták be a siker-várományos filmek játékadaptációit. A piac azonban változott, kiszámíthatatlanná vált. A Pókember 2 játékváltozata két és félmillió példányban kelt el, a Macskanő adaptációjából mindössze százötvenezer darabot vásároltak. Ellenpéldaként a mozi pénztáraknál viszonylag gyengébben szereplő Sötétség krónikája igazi sláger lett mind X-boxon, mind PC-n. tovább...

Rekviem egy valóságért

2005-02-23 10:15:12

Sokan állítják ma Magyarországon, hogy játékfüggőség nem létezik, az MMORPG-k kapcsán mégis egyre többen kongatják a vészharangokat. Érdekes módon a megszokott heves kritikai hangvétel helyett aggódó, féltő stílusban íródott a BBC News egyik cikke az online játékokról.

tovább...

Kalifornia vs. erőszakos játékok

2005-02-23 10:12:24

Míg hazánkban az "Elbűvölve - Elhagyatva" kampány keretein belül hívja fel a szülők és tanárok figyelmét a videojátékok korcsoport-jelzéseire az Elektronikus Játékkultúra Magyarországi Egyesülete, illetve a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, addig Kalifornia államban ismét felterjesztették a 2004-ben leszavazott erőszakos játékok elleni törvényt. Ennek értelmében a felnőtt jelzéssel boltokba kerülő játékokat tilos kiskorúaknak eladni, azokat a boltokat pedig, ahol ennek a törvénynek nem tesznek eleget akár büntetéssel is szankcionálhatják. A javaslatot először tavaly terjesztette fel Leland Yee képviselő, és 2005 januárjától lépett volna érvénybe. Végül azonban bíróság megsemmisítette, mivel nem lehetett összeegyeztetni a játékkészítők szólásszabadságával. tovább...

Látogatás a Budapest Rádióban

2005-02-20 18:11:58






A Budapest Rádió "Rendszergazda" című műsorának vendége voltam péntek este. Az adás során beszélgettünk a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat illetve az Elektronikus Játékkultúra Magyarországi Egyesületének közös programjáról, a videojátékok és az erőszak kapcsolatáról, és az MMORPG-k szép új világáról. A beszélgetés letölthető innen!
tovább...

MMORPG boom várható Magyarországon?

2005-02-17 18:53:13

A magyar videojáték-piac semmiképp sem az eladások mértékéről híres, a február 11.-én megjelent World of Warcraft című játék mégis az első nap délelőttjén elfogyott a boltok pocairól. Egy vezető videojáték-üzlet munkatársa elmesélte, hogy "ilyet még nem látott", még a jóval drágább, díszdobozos csomagolású terméket is úgy vitték, mint a cukrot. Bár az eladott mennyiség még közel sem hasonlítható össze Dél-Koreával, ahol a megjelenés napján több mint százezer ember játszott a szervereken, mindenképp a hazai MMORPG kultúra fejlődését jelzi a szokatlanul nagy érdeklődés! tovább...

Ubisoft Campus Montrealban

2005-02-17 18:51:10

Egyetemet nyit az Ubisoft Montrealban. A Quebec-i Oktatási Minisztérium által akkreditált képzés keretében a hallgatók a videojáték-fejlesztés kulcsterületeiről szerezhetnek ismereteket. Az Ubisoft és partnerei - a Cégep de Matane illetve Sherbrooke Egyetem - által nyitott campuson a hallgatók programozást, 3D modellezést, 3D animációt, és játék designt is tanulnak majd. Martin Tremblay a Ubisoft Montreal Studio elnöke nemcsak a jövő tehetségeit szeretné a kezdeményezés által felkarolni, hanem 2010-ig ezer új munkahely létrehozását is célul tűzte ki Montrealban.
tovább...

In memoriam: Ion Storm

2005-02-17 18:49:59

Bezárta az Ion Storm stúdiót az EIDOS. A játékgyártó studiónak olyan műveket köszönhettünk, mint a Daikatana, a Thief-sorozat, illetve a Deux Ex két része! tovább...

Február 8. - Safer Internet Day

2005-02-09 06:49:51

Február 8. az Európai Biztonságosabb Internet Napja, amelynek apropóján rendezték meg a Barátságos Internet Konferenciát Budapesten, az A38-as hajón. A fórum Dr. Bánkúti Erzsébet Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár megnyitójával kezdődött, melyben az IHM terveiről beszélve kiemelte: az Internet lényegénél fogva olyan médium, amelyet elsősorban nem a jog eszközeivel, hanem ismeretterjesztéssel, felvilágosítással lehet biztonságosabbá, barátságosabbá tenni! tovább...

Az IGN.com eredetiség-vizsgálata

2005-02-09 06:48:41

Az IGN.com eredetiség vizsgálatot tartott a 2005-ben megjelenésre váró X-Boxos játékok között. A kutatás során az újságírók 248 bejelentett játékot vettek szemügyre, melyek közül mindössze 77-et találtak "eredetinek". Ezalatt azt értették, hogy az adott mű nem film, TV-műsor, könyv vagy képregény alapján készült, nem egy sorozat következő darabja, illetve nem tagja egyetlen franchise-nak sem! Míg a Microsoft, az Ubisoft illetve a Majesco játékai közt bőségesen akadnak majd eredeti játékok, addig az Electronic Arts gyakorlatilag semmi újat nem készül felmutatni - minden játéka folytatás, avagy egy már jól ismert franchise tagja. tovább...

Dr. Boll és a videojáték-kultúra

2005-02-01 00:05:04






Az Alone in the Dark című kultuszjátékból készített filmadaptáció meglehetősen gyengén muzsikál a mozikban. Az eddigi 2 millió dolláros bevétel csupán a tizennegyedik helyre volt elegendő az Egyesült Államok toplistáin. A film egyébként borzalmas kritikákat kapott, amely azért is aggasztó hír, mert a rendező Uwe Boll nem csak a méltán híres Alone in the Dark horror-sorozat jogait vásárolta meg.


tovább...

Statisztika háború

2005-02-01 00:04:00






Bár nem kevés sajtóorgánum szerint a videojátékok 60-90 százaléka tartalmaz erőszakos jelenteket, a legfrissebb statisztikák szerint azonban a 2004-ben forgalmazott videojátékok mindössze 18 százaléka kapta az "M" vagyis felnőtteknek jelzést az Egyesült Államokban.
tovább...

GPS5 - kvalifikáció az ESWC-re!

2005-02-01 00:03:01

Az xDk csapat győzelmével zárult a GPS4 Counter-Strike LAN. A versenyt az elmúlt hétvégén tartották Szolnokon, és a résztvevők szerint a Counter-Strike LAN-ok magyarországi történetének egyik legjobban szervezett, legprofibb rendezvényét sikerült megszervezniük Gody-papáéknak. tovább...

Új ESA adatok a játékosokról!

2005-01-15 12:32:24






Az amerikai társadalom nem kevésbé táplál sztereotip gondolatokat a videojátékosokkal szemben mint a magyar. Egy nemrégiben készült felmérés azonban jócskán megtépázta ezeket az előítéleteket. A Peter D. Hart Research Associates Inc. által 2004 őszén végzett kutatás ugyanis azt az eredményt hozta, hogy a játékosok túlnyomó része legalább háromszor annyi időt szentel olvasásra, közösségi munkára, sportra, illetve a hitélet gyakorlására, mint a játékra. "A játékok ott vannak mindenhol" - állítja Doug Lowenstein az ESA igazgatója. "Ők a barátaink, szomszédaink, munkatársaink, rokonaink, gyerekeink. Felelős, kiegyensúlyozott életet élnek, amelyben kiegyensúlyozott mértékben képviselteti magát a játék, és a többi - a kerek életvitelhez szükséges - tevékenység."
tovább...

Peter Molyneux a Brit Birodalom Érdemrendjét kapja

2005-01-04 11:11:15

A Populus című "Isten játékkal" vált híressé, a Syndicate, a Theme Park, a Magic Carpet és a Dungeon Keeper pedig igazi legendává tette a Bullfrog első emberét! Peter Molyneux 1997-ben alapította a Lionheads Studiot, ahol olyan alkotásoknak adott életet, mint a Black & White, vagy a nemrégiben megjelent Fable. Soronkövetkező játéka, az "in the Movies", amely egyfajta filmgyár-szimuláció lesz, újabb sikernek ígérkezik.



A Brit Birodalom Rendjeit V. György király alapította 1917-ben, az I. világháború civil résztvevőinek áldozatosatos munkáját elismerve. Ma a királynő választja ki az arra érdemeseket a miniszterelnök javaslatai szerint. Peter Molyneux, aki a rendek közül az OBE, vagyis Officer kitüntetést kapja, saját bevallása szerint sohasem számított ilyen elismerésre. "A videojátékokról mindenki azt hitte, hogy olyan lesz mint a gördeszkázás - egy őrület, amely idővel alábbhagy. Ma a videojáték-gyártás a filmiparral vetekszik, mind bevételében, mind kulturális befolyásában. Nagy Británia pedig az egyik legfontosabb szereplő, az alapító nemzetek egyike, amely igazán naggyá tette ezt az iparágat!"



A játékfejlesztő hozzátette: "Abszolút kockafej vagyok, fogalmam sincs mit vegyek majd fel, amikor megyek és átveszem a díjat".

tovább...

Újabb videojáték gyilkosság

2005-01-03 16:11:40

Az origo híre szerint újabb "videojáték-gyilkosság" történt az Egyesült Államokban. Az tettes egy 18 éves fiú, aki ikertestvérét lőtte le egy állítólag "videojáték miatt" kirobbant veszekedés folyományaként. tovább...

Level up - tudományos vitaműsor a videojátékokról

2004-11-24 18:28:29

A Fix.tv kedd esténként tűzi műsorára a Level up című játéktudományos vitaműsort. Az első adást tegnap láthatták az érdeklődők. A videojáték és az erőszak összefüggéseit firtató 45 percben többek közt szó volt a cybersportokon és az interaktív történeteken belül megjelenő agresszió sajátosságairól, a történelmi témájú játékok veszélyeiről, illetve a televízió videojáték-képéről. tovább...

Első Half-Life 2 élményem

2004-11-16 16:21:27

Elérkezett végre a nagy nap, amelyre már hosszú évek óta várunk. Nem ünnep, nem is választások vagy ilyesmi, csak a Half-Life 2 megjelenésének napja. A Half-Life 2 nem most született, mert már hat éve dolgoznak rajta, és már sokkal hamarabb is kézbe vehettük volna, ha gyártó Valve bácsiék nem vesznek össze a forgalmazó Vivendi bácsiékkal. De most végre eljött, itt van, hogy mi is játszhassunk vele. tovább...

HL2 - a világ legjobban várt játéka

2004-11-16 08:46:50

20 perc múlva aktiválja a Valve Steam rendszerén keresztül a Half-Life 2-t, amely azt hiszem túlzás nélkül mondható a világ legjobban várt játékának!
A nyáron sokaknak komoly csalódást okozó Doom 3, az EA Games eladási rekordját döntő Sims 2, és a Microsoft minden nyitási mozibevételt leköröző Halo 2-je után újabb legenda tér vissza november 16-án reggel 9.00-kor.
Feszült várakozás. Ideges kattingatás. Kényszeres rövidhír írással telik a HL2 megjelenése előtti utolsó immár 15 perc! :) tovább...

Benyomások az EA Games MOHAA LAN-partyjáról

2004-11-15 12:42:38






A napfényes Hawaii-szigetekre látogattunk szombaton az Electronic Arts jóvoltából! Azaz látogattunk volna, ha a Pearl Harbour-i eseményeket feldolgozó Medal of Honor Pacific Assault című játék helyett, nem annak bátyjával, az Európai hadszíntér eseményeit bemutató Allied Assaulttal játszottak volna a számítógépek gladiátorai.


tovább...

A Doom legendája

2004-11-14 12:13:27






A PC Guru mellékleteként megjelent "A Doom legendája" című könyvecske, nem más, mint David Kushner "Masters of Doom" című nagysikerű művének magyar fordítása! - ezt a PC Guru főszerkesztőjétől, Sasától tudtuk meg. Figyelemreméltó hogy egy ilyen meghatározó videojáték-történeti munkát elsőként nem az akadémiai szféra, hanem egy játékmagazin tesz elérhetővé magyar nyelven!
tovább...

"Ölni vagy nem ölni?"

2004-11-06 11:15:01

Aki jövő pénteken, november 12-én Koppenhágában jár, föltétlen keresse fel a Koppenhágai Egyetem 5.2.29a konferenciatermét, mert ott tartják az "Ölni vagy nem ölni?" című szemináriumot! A részletes program letölthető innen! (Köszönjük Jesper Juulenek az információt!) tovább...

A ludology.org feltörve, Bush megszavazva

2004-11-04 12:14:25

Ma reggelre virradólag feltörték Gonzalo Frasca ludology.org nevű oldalát. Hogyan is kommentálhatnánk? Mocsokság!



Ha hihetünk az előzetes becsléseknek George W. Bush az Amerikai Egyesült Államok elnöke. Gratulálunk! Úgy tűnik további izgalmas katonai videojátékokra számíthatunk az elkövetkező négy évben! Mindenki figyelmébe ajánljuk a HWSW hírmagazin igen alapos írását Az amerikai hadsereg és a játékprogramok viszonyáról!



Lábjegyzetként megjegyezzük, hogy Bush gyűzelmével a Kerry által képviselt "otthoni kópia" ügye is bukott, így továbbra is retteghetnek az illegális játék-másolatokkal rendelkező csirkefogók az FBI-tól!
tovább...

Mami, hozd a kakaóm, a pelenkám és a Playstation-öm!

2004-10-29 12:09:10

A New York Times "Weaned on Video Games" című cikkében a korai videojáték fogyasztókat elemzi. Mi számít korainak? Nos a Henry J. Kaiser Family Foundation felmérése szerint a 4-6 éves korúak fele játszott már videojátékokkal (egynegyedük pedig egyenesen "hardcore gamernek" számít), míg a 3 év alattiak 14 %-a próbálta már ki a digitális világ eme csodáját...
tovább...
< Előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Következő >