GDF 2008
2008-03-19 08:49:49
Május 17. | • EPIC Games - Mike Capps - Az Unreal motor jelene és jövője a Gears of War és az Unreal Tournament új részeinek tükrében |
• Crytek - Sten Hübler, Bernd Diemer - Nanosuit, nem-lineáris világ és dinamikus MI – kulcsmozzanatok és kihívások a Crysis fejlesztésében. „...Amit a Far Cry óta megtanultunk.” | |
• Eidos Hungary - Hogyan készítsünk folytatást? - Repülõgép és hajómodellek készítésének munkafázisai. | |
• Jagex - A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre | |
• Stormregion - Koncept és vizuális tervezés | |
• Digital Reality - Filmkészítés valósidejû eszközökkel: A Digital Reality saját fejlesztésû movie editorának bemutatása | |
• Invictus - Játékfejlesztés az ázsiai piacra | |
• Leonardo SNS - Filmek és játékok | |
• 3D Brigade - Következõ generációs mûvészeti tartalmak készítése |