Ellehetetlenülő független játékfejlesztés
2006-05-23 15:42:16
Nem bíztatta túl sok jóval a független játékfejlesztőket Warren Spector az E3 kiállításon. A játékipar veteránjának számító Spector szerint aki a 7 milliárd dolláros piacra kíván betörni, annak több csapdával kell számolnia, mint a Tombraider játékban.
A legtöbbek számára még a működési alapfeltételek biztosítása sem adott, nulla eséllyel indulnak a játékpiacon.
Gordon Walton, a Bioware igazgatója szerint a legtöbb fejlesztő ott szúrja el, hogy játékötleteket próbál eladni egy kiadónak. Ők azonban működő prototípus nélkül aligha bólintanak rá a fejlesztésre.
A jelenlévők egyetértettek abban, hogy független fejlesztőként egyedüli lehetőséget a casual gaming nyújt, mivel az ilyen gyors lefolyású játékokkal játszik a gamerek 52 %-a!
Gordon Walton, a Bioware igazgatója szerint a legtöbb fejlesztő ott szúrja el, hogy játékötleteket próbál eladni egy kiadónak. Ők azonban működő prototípus nélkül aligha bólintanak rá a fejlesztésre.
A jelenlévők egyetértettek abban, hogy független fejlesztőként egyedüli lehetőséget a casual gaming nyújt, mivel az ilyen gyors lefolyású játékokkal játszik a gamerek 52 %-a!