Microsoft a játékreklám piacon - is
2006-05-03 01:37:01
Az utóbbi hónapokban szinte minden hétre jut valami hír a Microsoft próbálkozásairól a gaming piacon. Úgy látszik Bill Gates stratégiái nagy fantáziát láthatnak a játék-bizniszben, mert a cég legutóbb az ingame-marketinggel foglalkozó Massive RT.-re vetette ki a hálóját.
A hivatalos bejelentést ezen a héten várhatjuk, de a vételi ár becslések szerint 200 és 400 millió dollár közt várható, amellyel a Microsoft szert tesz a new yorki cég egészére, a nyolcvan alkalmazottal együtt. A hírek szerint a felvásárlót elsősorban az új piaci modellek érdeklik, amivel a ma még drágának mondható játékok végfelhasználói árát, vagy előfizetési díjait lehetne csökkenteni. A megállapodással kapcsolatban nem került szóba az Xbox360 konzol, amely eddig csak a Live! rendszer online felületein engedélyezett reklámokat, a játékokon belül nem. Ám valószínű, hogy a Microsoft nemcsak a Windows alapú játékokkal számolt a Massive felvásárlásakor.