Ki kíváncsi a netes videojáték műsorokra?
2006-04-19 11:00:10
A kutya sem nézi az online tévé és rádió adásokat - derült ki a Forrester Research legújabb kutatási jelentéséből. Csupán az Internet-eléréssel rendelkező háztartások 1 %-a érdeklődik az letölthető videó és audio tartalmak, az úgynevezett podcastok iránt.
A tipikusan hordozható eszközökre optimalizált tömörített médiafájloknak a legtöbben nagy jövőt jósoltak, azonban úgy tűnik hogy az áttörés mindeddig elmaradt. A GameDailyBiz egy teljes cikket szentelt a jelenségnek, főképp a podcast ergonómiai és tartalmi kérdéseire fókuszálva. Az írás szerint hiányzik az olvasó webes környezetben megszokott kontrol, kényelem, illetve nyomós okként az adások semmitmondó, unalmas címeit emeli ki, amelyektől még a szerző számítógépe is sleep módba kapcsol.